loader

articole

12 rezultate (tag: Baby Boomers)

Studiu Deloitte: stimulentele financiare reprezinta cel mai important factor de decizie pentru romanii care opteaza pentru un abonament nou sau care schimba un furnizor

Romanii prefera sa-si faca abonament pentru servicii de telecomunicatii, utilitati, servicii…

Studiu Deloitte: vizionarea programelor TV si a filmelor acasa ramane activitatea preferata de divertisment pentru consumatorii de toate varstele, cu exceptia Generatiei Z

Atentia Generatiei Z se indreapta catre jocurile video

Potrivit noului barometru Mazars, liderii C-suite sunt gata sa raspunda tendintelor si transformarilor viitoare, insa pot oare acestia sa schimbe intentiile in actiuni?

Studiul indica faptul ca liderii prevad o transformare a afacerii lor, acestia sustinand…

MAZARS ROMANIA SRL
The German Consumer Rapid Evolution Amidst the Crisis

By RATNA SITA, STEPHEN DUTTON AND LAN HA

Companiile de bunuri de lux investesc puternic in marketing digital si folosesc inteligenta artificiala si big data

Intr-o perioada in care tendintele se schimba rapid, companiile de bunuri de lux sunt…

DELOITTE ROMANIA
Companiile din industria de media si divertisment trebuie sa priveasca dincolo de Generatia Z ca sa se mentina competitive in contextul demografic in schimbare

Generatiile mai in varsta sunt din ce in ce mai indemanatice tehnic si vor…

ERNST & YOUNG…
Big Data: Consumatorii sunt ingrijorati, insa companiile pot restabili increderea prin transparenta sporita

Un studiu KPMG la nivel global, desfasurat pe un esantion de 25.000 de consumatori,…

KPMG ROMANIA SRL
KPMG lanseaza raportul „Me, My Life, My Wallet”: Noul cadru privind interactiunea  cu clientul identifica factorii care influenteaza consumatorul multidimensional din prezent

Noua abordare a KPMG Global Customer Center of Excellence si KPMG Innovation Labs evidentiaza…

KPMG ROMANIA SRL
Ce vor cu adevarat cumparatorii on-line? Studiul derulat de KPMG International detaliaza aspectele care conteaza cu adevarat pentru consumatori

Intelegerea motivatiei consumatorilor in achizitiile on-line este esentiala pentru un…

KPMG ROMANIA SRL
Competentele digitale vor contribui la reducerea diferentelor dintre femei si barbati la locul de munca

Un nou studiu realizat de Accenture, intitulat “Sa ajungem la egalitate: Cum pot competentele…

Studiu global EY: Echilibrul intre viata profesionala si viata privata costa scump Generatia Y

La nivel global, o treime din angajatii cu norma intreaga declara ca gestionarea raportului…

ERNST & YOUNG…